Thursday, October 28, 2010

----Aku tak Feminin...?---


aku tak feminin kew.....???


aku kasar.....?


aku jalan macm samseng......?


yeke.........?


ntahla............


sedap ea korang cakap aku camtu...



aku feminin la...........


sbbye....

aku g keje pakai bju kurung.......pakai tudung......pakai heel.....mekap....tak cukup feminin ke tue...?

abes nk suh aku pakai ape bg nampak feminin...........??


baju tido lubang2?


mini skirt?



suar ketat2..??



buntang r mate student aku....korang niii.....agak2 r....




aku tk kasar laa.....mane ade.....tol tak miss D....aku tk kasar kn....ala setakat......terajng cpu...kasar ke tu...(byk kali gak r aku buat  *-*)....dah cpu tu ajk bergurau...layan kan jek la....





cool ape jalan camtu...aku tak leh r jalan lenggang lenggok...lambat sampai.....

wey...mase itu emas...emas tu kan bernilai.....( aku sungguh mate duitan)





yeala.....nati aku g keje pakai skirt putih labuh...(aku da aim da...kat amcorp mall ade jual...)


aku cakap manje2.....pastu aku catwalk............


kang kalu aku smpai lambat jgn nk salah2 kn aku plak ea....aku tibai kang....










........................xoxox................

2 comments:

  1. haha..kau sgt2 la feminin kalau angkat fon or buat call out... "hello....aini ni..." (dengan gaya ayu manjew ainiiii)

    hua3!

    ReplyDelete
  2. aku mmg cakap macam tue la dayah..."

    ReplyDelete