Friday, November 26, 2010

--ThE 0Ld Him--

finally.....lame dah aku cari dia.....




jumpe jugk akhirnyaaaa........



thnk to FB....



gembiranyeeeeeeeeee.....aku.........(^_^)...................seikhlasnye aku gembira.......



semoga kebahagian itu menjadi miliknye dan keluarganya...................!!!!!




seronok la dapat tgk muke dia.....tak ubah macm dulu....ermmmm.....haha.....sepetnyeeeeeee.......




aku happy.......(aku suke dia terlalu lama......lamaaaaaaaa.....)




tgk dia bahagia....aku gembira.......dah2 noraini....laki org.....cari lain.......




for whom be my concern..................



sy suke awk dari sy darjah 5 smpai form 5.....pastu awk ilang.....sy cari awk......tup2 awk da kawen.....
tahniah.....sy tau pun org yg bgtau.......sy pun tak tau nape sy suke awk......awk bukan pandai pun......ehehehe.....tiap kali sy nampak awk....sy debar2.....yela kan..mase nk ke kelas sy...mestila sy kene lalu kelas awk dulu....haha....sy suke rase tu....hehehe.....sy suke kalu ade netball training.....sy bole jumpe awk......ehehehe......arap awk sntiase bahagia.....skrg sy nk cari kebahagiaan sy plak......

jage isteri awk baik2 ek....ta0.....

da.....


miss all the memoriesssss............




dahla noraini......takyah da nk pandang2 blakang.....life must g0 0n........l0oking f0rward.....!!!

No comments:

Post a Comment