Sunday, February 6, 2011

--kupu-kupu awan--

tajuk di atas takde kene mengene dengan kupu kupu malam..harap maklum.

lama tak mencoret menconteng meng"emosi dan memaki di entry ini

rasa macam dah lama blog ini terbiar begitu saja.

mungkin sebab saya semakin sibok.?

atau saya semakin malas.?

ya..kedua-duanya sekali.

anda betul.tepuk tangan.

aku memang suka dengan pujian.sape tak suke?penipu.tapi nk memuji nak memuji pun agak2 la.

pujian2 yang selalu aku kene padahal memang tak kene pun.


1. awak sangat comel.
- tang mana yang comel pun aku tak tau..nk kate aku de iras luna maya..iris mate dia pun takde..nk kate aku sekiut dottie...pipi aku pun tak tembam macm tu.

2. suara awak manja
- ni lagi satu..penah dengar aku nyanyi?..hmm..dorang semua terdiam..bukan sedap..mmg tak sedap pun..nyempreng!..

3. senyuman awak so sweet
 - aku ade masalah gigi berlapis (aku ngan abg aku)..so gigi mmg tak cantik..terkeluar sana sini..scary..kira kalu aku pegi audition untuk watak edward...sah2..dorang takyah cari gigi palsu..perasan tak.kalu bergambar aku jarang untuk senyum nampak gigi..senyuman aku semua sama.cover gigi.


macm ni la..manusia mmg suka pujian dan suka untuk memberi pujian..nak memuji pun tengok2 la keadaan.ade yang suka.ade yang tak suka.

tapi aku paling suka kalu mak aku puji aku..walaupun mak aku tipu..tapi tak apa..sebb dia mak aku!

No comments:

Post a Comment