Saturday, April 9, 2011

~mencari mentari di sebalik awan hitam~

beberapa hari ni kulit kat tangan n kulit kat muka aku macam sedikit gelap. ala ala tan gitu. so disebabkan aku ni wanita yang prihatin dengan warna warna kulit ni, aku dengan rakusnye belilah produk garnier. which is formulasi for dark spot dan juga dengan harapan kaler kulit  muka kembali seperti sediakala. its okay cause adela jugak perubahan macam taklah kusam sangat and tona wajah lebih sekata, cubalah sendiri, take care (dia buat iklan plak) tapi unfortunately, maybe kulit muka tak sesuai kot sebab, seminggu after used that product, pipi aku cam pedih pedih sket.no no. aku bukan nak kondem pun product tu.aku cuma kata tak sesuai ngan kulit aku.tu jea.korang jangan nak lelebih yea.(haha.)so aku decide tak moh la guna product tu.so aku tukaq la ngan product anew. aku amek krim siang n cleanser dia.so tgk la camne nati.aku baru jea guna. nati aku review okey.


ang tau dak the face shop area cheras kat mana?


cam nak pi sana la.

No comments:

Post a Comment