Thursday, June 23, 2011

you like me don't you

bismillah


dulu, masa aku muda muda dulu (aicece..sekarang pun muda lagi) aku takut sangat orang tak suka aku..takut sangat kalu orang tak nak kawan ngan aku.takut sangat kalu orang  buat derk ngan aku (ceett..gile glamor aku dulu)

sekarang, ( since da macam matang sket..sket aje..) aku da tak peduli dengan semua itu.aku da tak heran da kalu orang nak benci benci aku, maki maki aku.memang aku dah heran dengan semua tu


since jugak bila aku da keje yang mana kau kene faced all the kinda of student ( local and foreigner ) which is yang banyak sgt peel nye tu. yang kadang kala aku jadi annoying to them which is If some of them (usually a foreigner) buat perangai yang menyalitkan hati.( sampai aku rasa aku da dapat darah tinngi ni)


some student who are not like their lecturer, they will directly complain to the coordinator.

can't they think the coordinator will not telling at me back.?


unfortunately, kalu ko jadi target aku blk lepas ni.


yang lawaknye bila ko da ngomplen pung pang sana sini, at the end ko cakap macam ni kat coordinator,




" hmmm..jangan bagitau kat miss yea kak"




everyone is not perfect you know.you should know that!



p/s    eleh ko komplen pun sebb aku lock pintu pun kan..ko takleh nak masuk..padan muka kau..sape suh ko datang lambat...hahaha..padan muka ko..(aku tak nak amek attendance ko..ko takleh nak renew visa..hahaha)



lots of love..


your lecturer

No comments:

Post a Comment