Saturday, July 9, 2011

sebelum dan selepas

bismillah


mempunyai rupa paras yang tak berapa nak market biasa biasa membuat kan aku rasa mahu kelihatan cantik.Dan sebagai wanita (aku rasa cam tak sesuai plak panggil wanita) ok aku tukar.dan sebagai perempuan ( dah macam perempuan jomblo) eh ape apelah. (pegi terus main point ajela yea) wanita dan alat mekap memang tak bole dipisahkan. betul la aku cakap. pengkid kawen pun pakai mekap.


dan aku bukan nak tunjuk cara cara nak mekap cuma aku nak tunjuk sebelum dan selepas aku mekap.




sebelum mekap




 betul la tak mekap..aku pakai bedak johnson aje








selepas aku mekap



.


apa yang sama? senyuman aje kan..korang nak tau kenapa aku senyum macam tu..nati aku citer yea..aku jarang senyum nampak gigi...damu sara pantang tengok cikda mekap..tak nak turun dah lepas tu..melekat aje..






(kenapa aku rasa muka aku cam bapok lepas mekap??????)





p/s kecantikan adelah hak milik setiap insan.

No comments:

Post a Comment