Sunday, October 16, 2011

review # 2 VCO

salam..

halo peeps! aku nak share sedikit kebaikan yang aku dapat setelah 2 minggu (lebih kuranglah) aku memakan produk VCO ni.Korang kalu nak lebih info pasal VCO ni, just google aje la.Banyak la blogger yang cantik cantik makan produk ni.

Mula mula memang was was.Telek telek kat cermin macam takde perubahan pun. But yesterday, when  i came to my sister's house, and guess what? she asking me why my face so flawless? i was, what? i'm not used any mekap, cuci muka pun tak. Tapi i felt like my face so lembut and lembab. seriously. Banyak gak benefit dia macam, tak rasa lapar sgt, jerawat tak tumbuh ( muka aku jarang jerawat tumbuh pun), tak letih sangat, bangun tido pun rase segar.


Macam mana nak dapat produk ni? Oh, easy people easy. saya tak jual ini barang. Uols bole terjah blog ayun, butik Edast, and blogger macam fatin suhana pun ade jual kot. try la usha. Harga dia pun affordable which is RM39.90. HALAL lagi. ade cop JAKIM. no worries!


Saya bukan MLM jangan risau. mane barang baik saya share la dgn uols. sharing is caring what!


Most important is NO SIDE EFFECT!

most forget to tells, this product also bole kurangkan berat badan sebab dia menyeimbangkan hormon dalam badan kita.

Cepat cepat dapatkan sebelum terlambat.

gambar?

my cassy tak sihat.Takleh nak snapping.



till then. daaaaaaaa...XOxo

No comments:

Post a Comment