Monday, October 31, 2011

Time off

salam dan hai,

Mudah sangat kau yea.Mudah sangat kau memperkotakkatikkan hati aku ni yea.Mungkin salah aku, TERLALU percaya. TERLALU bersangka baik. TERLALU mengharap.

Aku percaya KARMA. Buat BAIK di balas baik, buat JAHAT, padan la muka kau, kejap lagi kene la kau, rase la kau ape yang aku rasa.

Aku sekarang bukan lagi mengejar CINTA. CINTA boleh datang dan pergi. Kalu TUHAN kata kau bukan untuk aku, kenapa aku nak meratap menangis? Ape hak aku nak mempersoalkan TUHAN yang mencipta aku?

Aku sekarang mengejar CITA. Ya, aku sedang merancang sesuatu. Hopefully, by next year, IMPIAN aku termakbul!.

Sebarang pertanyaan tentang CINTA aku tak akan di layan. book closed!Aku dah banyak sangat main. 25 tahun kot. Cukup cukuplah.I'm getting more serious now. matured.

No comments:

Post a Comment