Tuesday, November 8, 2011

Lebih pukul 12 malam

salam,

Aku bukan nak tulis pasal cinderella pun, fairy godmother pun bukan. Apatah lagi snow white and seven dwarfs.merepek sudah. back to the topic. aicececeh.

Aku jarang kuar malam. jarang sangat. kalau ade family function atau dipaksa pegi barulah aku pegi. aku malas. malas nak mandi. malam malam air sejuk. tak best. nati lady finger dengan middle finger aku jadi kecut. tak macho ok.

Dalam tahun ni adela 2 3 kali aku ter balik lewat. lewat sesangat. dalam kol 2 pagi lewatnya. lewat kan. sekali tu aku pegi rumah kawan akak aku. dia buat makan makan. mana bole tolak. aku pun makan. makan dengan banyak. haha. lagi sekali tu, aku kuar ke downtown ngan abang aku. sanggup dia kejut aku. sanggup dia tunggu aku bersiap. aku bukan bersiap pun. aku tido balik. dia ketuk pintu baru aku terbangun balik. sori.haha.

Yang aku perasan, bila aku kuar malam, atau aku tak serasi dengan sesebuah tempat (betul ke ayat tu "sesebuah" ok watever) bila aku tido aku akan di hempap atau ditindih. penat woooo. Satu hari tu aku tak tahan sangat. Iyelah kan, aku baru terlelap, tetibe aku rase lain, rase macam ditiup angin kat leher, on dat time, terdetik kat hati aku "alamak hmmm..battle was begin tonite".aku ditindih. aku tukar tempat. sial. dia tindih lagi. bengang aku. macam macam ayat pelindung aku baca. mungkin aku baca tak betol kot. sebab tu dia tak lari lari. celaka aku kata.

Lastly, aku geram sambil menyumpah aku amek tafsir al quran. siap kau. terbakar la bontot kau kejap lagi. Tawakal tu alaillah. detik hati aku. Aku dapat rasakan aura yang sangat kuat. seriyes. sukar untuk aku explain kat sini. umpamanya macam magnet kau sua kan utara dan utara, ia menolak bukan. macam tu la. aku dapat rasa satu medan kuasa yang menolak antara satu sama lain.

Aku pun tido, tido sambil tersengih. padan muka kau.

kejadian ini benar berlaku, aku tak tipu. sungguh.

No comments:

Post a Comment