Tuesday, June 19, 2012

Review Product # ANGELIFT Liquid Foundation

Assalamualaikum..


Bila time sudah cuti sekolah jea weekend aku mesti padat dengan jemputan majlis perkhawinan orang . Termasukla minggu ni. Mase ni lah nak up muka kat majlis orang kan. Nak up muka mestila kene cantik cantik kan. Cantik dan yang penting mekap haruslah ta cair . Malu ok kalau mekap cair walaupun baru 10 menit kau kat situ.

Untuk mengekalkan badan yang langsing oppss untuk mengekalkan kemantapan mekap walaupun kau sebagai tetamu , penggunaan foundation yang betul adalah perlu.

Aim di hati memang la nak revlon colourstay, tetapi sebagai seorang yang kedekut dn sayang duet, haruslah aku memikirkan plan B. Plan B adalah foundation dari barang berjenama , murah dan berkualiti .

Untuk kulit yang berjerawat, pores kelihatan , berparut  penggunaan BB cream adalah di larang sama sekali . Unless kalau rasa kulit muka awak tu macam kulit artis korea. * sebab aku rasa kulit muka aku cam kulit orang korea pasai tu aku beli..wakakaka. Tapi nan hadoooo.

Aku memilih ANGELIFT flawless natural liquid for asian women skin sebagai foundation. Ianya murah , berjenama , berkualiti dan mesra di kulit wajah . Untuk hasil yang mengagumkan pada sapuan pertama , spray sikit face mist . Then ratakan pakai jari atau span muka . Paling penting ANGELIFT mengandungi Vit E , royal jelly dan juga chamomile essence dimana ia baik untuk kulit .!








untuk hasil yang mengagumkan dan sempurna seperti foto di bawah ini , pakaila foudation ANGELFIT!







p/s makan VCO tau , bagus untuk kulit

p/s/s selalu selalu la berwudhu' yea

p/s/s/s Eh cuti skolah kan da abes...eh kau da ta jadik cekgu lagi la hoii

No comments:

Post a Comment