Wednesday, July 4, 2012

me : kerja baru dan premium beautiful

Assalamualaikum..


Malam malam camni kalau dapat choc pun sodap kan. Sudah ketahuan kan, i'm leaving educational line to join a business line. Aku sekarang bekerja dengan kakak aku, dia bukak kedai print and design baju. But hey, me is pandai hokey. kihkihkih.


Do i enjoyed myself here ?

hmmm...banyak nak kene ubah dan banyak nak kene buat untuk adapted benda baru. macam working hours,  buat akaun kedai , nak buat record supplier then nak kene pegi bank lagi, nak berak nak kencing, ishhh semuala. Enjoy la sebab aku banyak tahu benda baru.


Kat sini keja dari kol 11 a.m untill 10.00 p..m, but mostly keje aku banyak di depan laptop tgk running man. hewhewhew. Dok aih..aku ni sampai sekarang tak hafal harga kau tahu. Tapi kol 9 aku dah challo betti dah. Aku kan adek boss. Barulah psiko.

Hey nak tahu tak, aku pakai PB tau.

No comments:

Post a Comment