Monday, October 22, 2012

me is Attending Make up Class

Assalamulaikum dan hi,


Citer dah lama baru nak hupdate..kahkahkah. Last two weeks, me n my sis yang gila mekap ( which is satu satunya azam yang aku tunaikan tahun ni ) pegi attending mekap kat kolej komuniti. Alah ta jauh pun dari rumah . Murah pun murah dpt free gift n ilmu lagi .

i'm so eksaited that day, sebab saya akan dapat  tahu bagaimana nak menconteng muka sendiri dan bagaimana hendak memakai bulu mata pelesu dengan jayanya ..yeayyyy..

Mula mula cekgu demo pada kami dengan seorang model yang macam ta mandi pagi . Yola kelas kol 830 pagi kot n i'm the one datang without any make up. my sis cheating tau . Dia pakai bedak . saya calit lipstik koret koret jew. ta aci ta aci..

Oh eksaitednye haku umpama dapat makan sekerim magnum free sekotak..lepas cekgu demo , cekgu beri peluang kepada kami to apply it in a cara yang betoi. And the best thing , cekgu bagi guna barang dia pada yang amatur sesangat ni..gigil tangan mak hokey .

untuk first half, my sis mekap kan aku . Lupa lak nak bgtau , kelas mekap ni nama dia " KURSUS SOLEKAN PERIBADI " yang bermaksud, mekap la sikit sikit kalau nak pegi pasar, pegi kerja, atau pun pegi kuar duit kat ATM sebab nak beli baju kurung peplum aku. haha




hidung ta mancong dapat jadi mancong dengan sekelip mata..syabas betty syabasss. But then my turn mekap my sis..






So sape sape yang percaya nak aku mekap kan.. pm me plssss..( i is dah ada sijil k )

No comments:

Post a Comment