Saturday, December 8, 2012

Sembang kencang

Assalamualaikum..

Lame betul aku dah tak mengarut kat sini, OMG indunyeeeee..Disebabkan terlampau banyak yang berlaku dalam hidup aku marilah aku citer kat korang satu persatu.


A new job


Dah nak hampir 7 bulan aku bekerja di sini. Macam macam aku lalui. wah gitu. Berani cakap kat korang yang keje kat kedai ni semua tahap lepasan universiti. Degree hokay. Dalam 7 bulan tu, aku banyak belajar perkara baru. So kalau aku nak balik ke teaching line, xde masalah la. Kalau nak ngajo desktop publishing ka, multimedia ka, website design ka, ICT ka memang da bole garing cantik da aku goreng. Dulu aku goreng sampai hangus, la ni kalau aku goreng memng gold brown la.



A new bf


Alhamdulillah. semuanya berjalan dengan lancar selancar sungai nil di tanah arab. semoga hubungan ini di rahmati dan diberkati.Amin.



Business

Alhamdulillah. Dapat la aku bukak my own online shopping. Tapi x byk barang lagi. Still under progress. Aritu ada pi jumpa tailor. Discuss discuss bincang bincang. So hopefully pas bulan muharam semuanya ok. Insya Allah.


 http://bynorainisuhaida.blogspot.com/



Kehidupan Sosial.


hahahaha.My social life sgt memboringkan. Pegi keje, balik keje, makn, tido tgk maharaja lawak, gelak gelak. haiih cam cilaka pun ada. xde yang best. Sbb aku seorang yang boring. Pegi shopping mall pun da jarang.


Kawan Baru

 Xde.Sebab aku seorang yang memboringkan serta menjengkelkan, Semua orang xnk kawan ngan aku da. Kawan baik aku sekarang adalah SARAH.



Eh nati aku nak peplum blouse ala ala moslema. Nati beli yea. All pict will put on bynorainisuhaida.blogspot.






 

No comments:

Post a Comment