Saturday, February 16, 2013

Bila da caca marba

Assalamualaikum..

hye awak awak..its seem macam dah lama bebeno aku tak menaip sesuatu yang berguna. Haha . Tgk belog ni pun dah macam ape ntah..caca marba, cacar air, telinga banyak taik. ( eh emo ).

If korunk korunk tgk kan right side ( korang tau , aku rasa aku ada dileksia ( aku ta dapat nk decide dengan cepat mana kanan mana kiri,.) nak bgtau right side tu pun brfikir banyk kali. gila. Tu sebab lesen keta aku asyik L saja. Selalu kene marah, sebb dia suh pi kiri aku buat signal kanan tapi masuk kiri.booooo.

Back to the topic. heh, ada topic ka ? okay la noks, aku cuma nak bgtau , yang dua belah kat atas tu , aku punye little shop.


http://bynorainisuhaida.blogspot.com/


klik klikk klikkkkkkk..ehehehe


sekarang ni cuma amek pre order saja. maksud pre order tu kira aku amek order, then korang bayar deposit then jahit 2 3 week siap la..then aku pos then korang dapat then korang suka, aku gembira.


Ape yang berkaitan dengan baju baju aku letak sana no..


Doa bisnes aku maju. amin.

No comments:

Post a Comment