Saturday, October 30, 2010

---09/10/2010---

ade ape ngan tarikh ni....??



bg korang mmgla tak penting....



tapi penting bg aku....



sbb.....




Hari jadi aku.....




"hepy besday to u....hepy besday to u....hepy besday to aku...hepy besday to u....."




da 24 tahun aku idup....syukur...alhamdulillah....






                                                       (itu bukan kek aku)






sepanjang 24 tahun...2 kali je aku sambut besday....mase aku kecik ngan aritu...opismate ajk aku g makan2......terima kaseh yea....






ntahla...aku tak kisah pun...at least....org yang aku harapkan...igt besday aku....(tapi dia tak igt pun...hampeh...!!bongok betul...)








dan aku  mengharapkan yang terbaik utk diri aku....n hope all my dreams come true....!!!!







insya allah......






                                                        sweet 24th.....

No comments:

Post a Comment