Saturday, October 30, 2010

--not feeling well--

28/10/2010



miss D ajak sarapan kat cafe....


aku order teh O....dia bg teh O ais...budek ke ape...malas nak gado...sbb owner cafe tu...anak chairman...kang tak pasal...aku kene notis 24 hour..





mak ajar....ape yang kte makan @ minum....kene abeskan....nati dia nangis....aku percaya...(koh...koh...koh....bunyi batuk aku...perit la tekak aku....makkkkkk...huhuhu...)




so aku abeskanla.....




29/10/2010



pagi tu...




tekak aku tak sedap....pahit....aku batuk aje.....



miss D kate aku jarang kene sakit.....aah...aku pun perasan...tapi aku kate kalu aku sakit(demam) mau 3 minggu....sape nk jage aku....arap2 aku tak sakit....


ya allah....beriknla aku kesihatan yang baikkk....amin






kol 10.15 pg tue...



ade meeting...meeting department...ckp punye ckp...sampaila kol 12.00...emmmmm...




aku nk siapkan jgk keje aku aritu...




so mid term question da siap....note da ready....arap2 aku tak sakit....




kol 5.15 p.m



aku kuar opis...igt nk stay...tapi badn cam da tak larat..........aku cabutla....(isk...isk..isk...mak)







kol 7.30 p.m


sampai umah....aku rase tak larat sgt...masuk bilik...solat maghrib....cek2 email....lyn Fb...(aku ta mandi pun...!)dalam kol 9.45 p.m....aku collapse....aku tidoooooooo......sampai kol 2.30 pg....



badan aku start sakit2...(aku still tak telan panadol)...esok baik la kot.....



30/10/2010


pagi aku bgun...aku menggigil.....(bukan sebb aku kene air sejuk)....


kepala aku berat...alamak....aku demam r...huhuhu...tak suke.....



still tak amek ubat...sbb aku taknak....



aku da macm org isap dadah da......gigil....seram sejuk.....makkkkkkkk.....




last2 kol 1230 tadi...aku amek ubat...



aku tak bole nk handle....terpakse la aku telan sebijik.....




demam2 ni kalu ade mak kan best....tapi mak kite jauh....rindunye kat mak.....




igt lagi....mase dulu...aku demam...teruk gak r....sebulan gak...tak tau kenape....3 kali amek ubat...tak kebah2....cuti sem...demam..cuti sem demam....sian mak ngan abah....



aku suke sgt makan soto amat nganga....sedap giler.....ermmmm....yummmyyy....time aku demam...abah mesti beli soto tu...nk bg aku berselera....aku makn...tapi aku muntah...sori abah...adik nak makan soto tu, tapi...tekak adik pahit sgt...adik termuntah....tak sempat nk pegi bilik air plak tu....maaf mak...mak kene lap muntah adik...




aku selalu terjage malam....tekak kering...aku kejut mak..amek kan air....mak tak penah merungut....



mak akn masak mknn kegemaran aku....ikn pelaling mask asam pedas....




tapi aku larat telan bubur aje...





sekarang bile aku demam...sape nk jage aku....mak jauh....ermmmmm...sob...sob...sob...





sedihnyeeeeee......





muke aku pun da toyekk....huhuhu.....




aku benci demam......benci...sbb tak de sape nk layan aku.....wawawawa.....makkkkkkk

No comments:

Post a Comment