Friday, November 12, 2010

---GeBanG GeBoNg--

well...................camne nk start ea............





aku upload pict suda..........




(muke aku waktu pagi..suci jea kan)







(muka aku lepas kene air)




(ni muke nk meronggeng)





brape ari yg lepas kak long aku sambut anniversary dia....yang ke 17 tahun........tadi result UPSR da kuar........alhamdulillah....amir dapat 4A 1B.............so tdi pas aku blik keje............aku ajk la dorang makn2 n jalan2....................bestttttttttttttttt......gile gaban.....makan2 jalan2......HEAVEN!!





(makn KFC...amek set family feast...........lawa kan akk cashier tu....ganaz beb...jalan cm samseng)






lepas makn......acara yg di tunggu..............










SHOPPING.....!







(baju.....baju....baju....)






(kaki aku ngan kaki patung tu same takkkkkkkkkkk??)





buat ape la budk2 ni....



haji tukiran takim a.k.a abanglong..




amir tukiran...........taik game...!




sweet dress ni.....aku pakai....= sweet sour...!




ade ape kat situ.....terujanye aku......


nak ke tak nk.....nak......longggg....pnjam duit....!




angah si photographer



yessssssss....baju itu milik aku....adik ngan wawa...korang da kenape.....





beberape aksi ngeri aku.......ade bran nak tgk.....?



ape-ape.....gaya kene ade....!




da macm artis...jaln tunduk.....macm kene kejar ngn paparazzi...haha



ade pe kat situ tuuuuu...



jangan kejar i....huhu




muat ni muat....




longgggggggg....duit tak cukup...pinjammm




ni pakai buat jogging...cool ni...


ok ngam......!



raket badminton ke tennis ekk....ermmmm...susahla....wah2....tak bleh blah...


lawan nadal pakai raket ni...blom tentu aku menang.....haha



pening2...mane satu ni...amek dua2 takleh ea....






attention to our valued customer....our store will be closed in 15 minute.....






oiiiii.....balik2......sok2 datang lagi......


kami mau pulang.....





penat wooooooo......tapi puas.....sebb aku dapat ape yang aku nk...





aipppp....mane....tk membazir la....





orait...




till then......daaaaaaaaaaaaaaaaaaa......







...............xoxox................

No comments:

Post a Comment