Thursday, November 11, 2010

---Umpama MimPi dalaM MimPi--

syok ooo aku bangun tido pagi tadi.....senyum jerk......hahahahhahaha........



teka sebb ape......bukn2.....bukan sbb tue............sbb lain la................






sbb............................






ala....malu la...........(gediks)








hihihihihi







aku mimpi FAHRIN AHMAD......FAHRIN AHMAD be my BOIFREN....!!!!!......hahahhahaha







dalm mimpi tu........ktorang pi dating......





dating tgk HOKI.....tau katne...?





kat india......giler jauh....!





(ape kene mengena HOKI ngan aku.....mmmmmmmmmmm......petunjuk....!)






camne la F.A tu bole masuk dalm mimpi aku...




tapi kalu real kn best......walllllaaaaaaa......



tggi betol impian aku.......nk F.A........mcm F.A nk aku....huhuhuhu.....mimpi je laaaaaaaaaa....









.................xoxoxox.....................

No comments:

Post a Comment