Saturday, December 11, 2010

---Aku vs Makanan

12:15 malam.....malam jumaat.......


aku n makanan tak dapat dipisahkan....



umpama lirik dan lagu.....



ombak dan pantai.......




wahhh....melampau.......




aku suke makan SOTO.....sedapppp........


tak senonoh kan.....tapi mmg sedap.....buatnye pun taklah susah sangat......pejam mate pun bole buat la.....soto yang paling sedap.....adela soto Amat nganga.....perghhhhhhh......tak bole blah........terangkat.....2 mangkuk aku pnye sorang.......hahahha....



kalu balik umah kak yang.....aku suke buat order list...............ikut selara BANDAR aku la konon.....hahahah.....my sis mmg terer masak.....gua salute beb.....aku order jeala nk makan ape....nanti dia buat....contohnye.........




breakfast.......mee goreng mamak style.......


tgk......satu kuali dia buat....................tip top woooooooooooooooo....................aku tambah 2 kali....






lunch...............ayam goreng caraku n siakap stim.................

                                                                                +





beb mmg tak rugi abg ipar aku dapat akak aku................................









mesti korang igt aku tak pandai masak kan.....





hmmmmm......








aku pandai la ele....







just NAME IT.....!!!






No comments:

Post a Comment