Saturday, December 11, 2010

---aku vs high heel...

saturday yang sabtu....12/11/2010




i'm not so girly.....i admit that............yes....i know.....semua or cakap......alhamdulillah...anugerah tuhan......hanya pinjaman semata.......


konon2 ayu lani....


pembetulan.......muka je ayu......tapi......hmmmmm.....




i never pakai high heel...................ya......seriyesli.......never...............




maaf....sy tak biase......................





pakai pun terpaksa.......




first time pakai............


----mase konvo....1 inci....terhuyung hayang aku......
----mase interview.....huhuhu......sakit kaki aku....



sekarang...kene biase2 kan la pakai....tu pun sbb keje............kalu bole pakai selipar......mmg aku da pakai da.....



berape kali aku jatuh....pakai heel.....memalukan............



tapi kalu pakai heel....jalan aku takla bersepah sgt......ayu2 gitu..............oooo.....ayu sleeping..............



heel adela plihan aku yg terakhir bile nk pi majlis kawen........mak aku bising gak.....mane taknye.....cantik2 ni.....selipar jepun aku sauk...........sebb selesa......aku rimasla pakai heel.....ohhh noooooo......





so azam tahun ni......aku nk berubah.......aku nk lebih keperempuanan.............hihihi.....



mau jalan elok2......



mau ckp lembut2......







we'll SEE......wink...wink..





so please....don't jugde people by its cover.......bukala...kenalila......dengan bijaksana......siapa aku yang sebenarnya....




till then..........................xoxoxo

No comments:

Post a Comment