Monday, December 13, 2010

---sang aku---

huuuhhh



biasala muka pagi2...freshhh...muke kene air sejuk.........cantik..comel jer....


muka aku kalu da tengahari...hmmmm....pucat...ade orang tego...."ko sakit ea...."....terpinga-pinga aku....asal lak kan...aku baru pas bercakap.....datang mane sakit tu...hmmmmmm....



adela satu ari tu......



situasi : dalam bus..kol 6 petang...


aku tak dapat duduk...ade aso potong line aku.....aku paut la tiang kat dalam bus tu..(aku bawak 2 beg)...

aku tak sakit pun...cume cam letih je....adela mamat nih....mat indon kot.....biasela...kene diri...bus ketepi...aku ketepi....kang tak balance...jatuh lak aku.....buat malu aje......


so dengan baik hatinye....mat indonr tu bg seat dia kat aku....aku terkejut gak la...asal lak kan..........aku ok jea diri...tapi disebbkn aku rase mengantuk....aku pun dudukla....buat2 cam sakit.....pengang2 dahi....kang kalu aku tertido mase berdiri mau dreber bus tu break emergency tak ke jatuh aku.........



MALU tau tak.......




sebenarnya aku tak sakit pun...muka jea nampak pucat.........kental lagi.....




thanks tu mamat indon yang bg seat dia kat aku....sian dia kene berdiri..........





p/s.....pandai aku berlakon....abg mamat khalid...amek sy jd perlakon....!!!


......xoxoxoxox.....

No comments:

Post a Comment