Sunday, January 16, 2011

---Bila PEMAKAIAN jadi PEMAKANAN--

Ada rahsia disebalik rahsia.

setiap rahsia menutup rahsia yang lain.

rahsia yang tak pernah selamat........


cool tak intro aku....


tak paham...?


buat2 paham ajela.........



aku ade mention kan aku ade masalah untuk menyebut 3 suku kata...betul..aku tak tipu...(muka serius)


happen to me again....!


tengah syok bace majalah (ekceli....mak aku dah mengHaramkan aku utk membeli majalah..aku bace sorok2...sori mak..love u..!)

aku bace tajuknye sekali imbas...which is tajuknye yang otak aku translate "menteri menasihatkan artis wanita menjaga pemakanan"...

aku pun...wahhh.....menteri campur tangan ni...obesiti ke...?konpius....


helo....kat malaysia ni...kalu pompuan gemok...dapat masuk tv kew...?


tertarik tarik aku nak membacanye.....hmmm...konpius.......wondering.......semua ade....dasat......


aku pun bacela...isi kandungannye....hmmmm....takde pun related ngan headline tu.....salah bace ke....



yesssssssssss.....!!

mmg pun....!!


aku bace lagi sekali.......rupenye......"menteri menasihatkan artis wanita menjaga PEMAKAIAN....."



lorhh....bikin saspen..............



so...lepas ni...kalu aku bace lambat...paham2 ajela....aku ngeja skali......





ok...chow......!

No comments:

Post a Comment