Thursday, January 13, 2011

--Ingat aku takut..tapi mmg aku takut pun --

pang!!!...#$%^....maaf...aku mencarut....tak kena nyamuk ni...abes betis aku yang suci...dicemari dengan gigitan2.....ape2....nyamuk la....ujan kan.....nyamuk banyak.....^&*(....aku mencarut lagi...


first aku masuk keje....hooooreeeyyyy...finally...aku da dapat keje tetap...dan aku tak rase nak berenti pun...sebb tmpat ni la paling heaven yang penah aku jumpe...haha...

pertama kali masuk kelas yang semua kulitnye itam2 belaka...ok..aku tipu...2 orang jea berkulit putih...sorang dari malaysia...sorang lagi dari iraq...yaa...aku menggigil..ni aku tak tipu....

15 minit aku rase cam 15 tahun....yaaa...aku takut...tapi aku buat2 berani aje mase tu.....

aku rase macm da ngajar kat universiti of harvard sebb kene cakap omputeh non stop...waaaa...tak sangka aku...pandai cakap omputeh....

lepas aku meng"introduce" diri aku....aku suh diorang perkenalkan diri diorang....walamak beb....da macm gangsta rapping..."halo miss...my name is....."...siap ade beat tu....aku pun ikut rapping same....


m00d : da tak takut sgt


aku takut bile mood aku bertukar mood begini...

sbb aku da naik sheikh.....maknanye....aku da syok sendiri.....ngajar ngajar tanpa henti....kadang2 terlajak...
bile aku tgk muka diorang cam nk gado...cepat2 aku tgk jam...."maaf....sy terlajak"....see u next class...tanpa rasa bersalah......


m00d : aku tak takut

mood ni datang bile aku nak kutip assignment atau projek....

dengan muke sedikit mendongak (konon2 garang..) dengan nada yang seriyes (ekceli...aku berlakon aje tu)
aku minta assignment ....haha...kecut perut...haaa...tau korang takut...anta balik kang....mase nilah drama rayuan2 akan kedengaran....halo...excuse korang aku da penah buat la dulu....ape da....tak kreatif langsung nak menipu....





yang sebenar benarnye aku nk bgtau aku still takut ngan org kaler itam bibir tebal bontot up..even student aku sendiri pun...!!!

No comments:

Post a Comment