Monday, January 10, 2011

--ngok ngek kepala kemek--

haha....akak aku slalu cakap macm tu kat aku..

"ko ni dik...ngok ngek kepala kemek"
nak tulis pasal apenye.....before aku da start kelas....aku nk tulis banyak2....kang tak sempat lak...bz...konon...haha..

waaahhh...bukan nak bangga diri....tapi...entahla...sbb aku rase aku tak pandai kot....tak lawa...n tak ade yang istimewa pown.....


so aku cam pelik bile orang kate :

wah...best la kau jadi lecturer....
cantiknye kau...
pandai ea kau buat macm ni
aku bole ternganga kalu orang cakap macm tue....yang benaran ni...ala saje la tu nk amek ati....haha..


sbb aku tau aku cam ne....jgn la nk puji2...buat rugi aje....haha....

aku rase aku terkejut ngan diri aku....yeaaaayyyy....


aku tak sangka aku bole buat banyak benda...seriyes...


aku under estimate diri sendiri...apala aku ni......ngok ngek kepala kemek......

ah dahla....aku nk remarks exam paper jp.....


till then

xoxoxo


daaaaaaaaaa......muaahhhh.....haha...

No comments:

Post a Comment