Monday, March 7, 2011

just married

nora.........aku nak kawen...aku tag kau ea......maaf cakapla..aku kurang senang kalu orang tagging2 aku ni..bukan tak suka..cuma kurang senang..paham tak..kurang senang dengan tak suka adela dua benda yang berbeza..


tgh syok2 menaip, tibe2 kuar dialog box " want save your work".aduihhhh.hang lagi.sememangnya pc aku berpuaka.sebb bole shut down sendirik.




cinabeng.memang cinabeng.sumpah aku dalam hati.hampir terkeluar di bibir mungil aku ni.





.......................




belek punya belek punye belek.ade satu kad yang membuat aku tersenyum.tersenyum bahagia.nak tgk ke kad tu.jap aku capture yea.










wondering why i'm smiling?wah cakap omputeh gitu.


aku senyum sebab itu adalah kad kawen kawan aku.yang nak kawen itu adalah kawan baik aku.kawan baik aku susah dan senang , gumbira dan sedih.


ada sedikit kata kata dari aku untuk dirimu~~~( i'm not good enough in this, at least i'm trying)



dia buat hal lagik.


maaf pc aku tibe2 hang.


cinabeng



ok aku sambung



..............................


dear friend,

aku gembira melihat kau gembira,

aku sedih melihat kau sedih..

aku suka melihat kau teruja,

aku terharu melihat kau bahagia..

may this happiness always  be yours forever




lots of love

nora

No comments:

Post a Comment