Saturday, April 23, 2011

~sixth sense~

ini bukan cerita hantu.


penah tgk cite ghost whisper?.cite yang konon konon dia bisa ngomong sama hantu.hantu itu yang mati tidak tenteram.quite popular jugak kot.ke aku jea yang tgk cite cite cam tu.(-_-)".


anyway, aku bukan nak bukak cite yang aku pun bole bercakap ngan hantu.ko gile.kalu bole pun, aku taknak. tapi kawan anak sedara aku ade gifted macam tu. she can see a ghost.everywhere, anywhere.patutla dia jalan tunduk aje.hmmm.scary rite?(^_^).


ok, kite tutup dulu cite tu, kang ade masa, aku story panjang lebar kat angpa pasai anak sedara aku punye kawan.


aku nak story pasai aku.pasai sixth sense aku.oh, aku takde kene mengena ngan band sixth sense tu, tapi aku suka lagu lagu diorang.cool.maklumlah, lagu lagu remaja.aku pun remaja apa.(start nak mengarut!)


mungkin ianya secara kebetulan, atau mainan perasaan, tapi kadang kadang aku bole merasai sesuatu yang bakal beraku. samada its bad or good.contohnye: tibe tibe aje aku rasa macam nak nyanyi lagu selamat pengantin baru.aku nak nyanyi banyak kali plak tu, mandi nyanyi, berak nyanyi, marking nyanyi, its so weird. and as a result, tet tet (bunyi mesej), " hari raya ketiga nati, saya buat open house.datang yea".aku blur.(sebb nobor yang kuar) " sapa lak ni".aku balas."ok.bagi alamat"(masih blur)."ehehe.ok.nati saya send card.".aku balas."oh,nak kawen yea.tahniah"(masih blur, nobor tak save).dalam hati."aku ade kawan ngan budak utara ke?".pikir punye pikir, sampai tertonggeng tonggeng.oh.demit."dia suda mau kawen!".thats was bad sigh(for me)haha.


macam malam tadi, tibe tibe aku dilanda kerinduan yang amat sangat pada dia.oh rindu ku datang lagi.ah.ah.(amelina wey!)sangat sangat rindu.siap aku bukak youtube, search lagu derita merindu.aku nak aje mesej dia.dalam mesej tu aku nak text " careful yea." aku pun tak tau kenapa aku nak text macam tu.patutnye aku text " rindunye kat awak".tapi aku tak mesej pun.sebab aku takda nobor dia.haha.kan enpon aku rosak.no connecting and no communicating la. nak tau apa jadi sebenarnya?. he faced an accident with his wife.but everything ok.alhamdulillah.(ko bayangkan kalu aku sms macam tu.macam drama kan.no no no)


kadang kadang aku balik dari keje naik bus, kadang kadang aku tumpang kawan aku, kalu aku naik bus, aku suka tengok langit.cantik.nak nak waktu senja.pemandangan dia, perghhhh.macam lagu search. mentari di ufuk merah. sangat cantik. but careful.kadang kadang itu juga satu petanda.petanda yang tidak elok.banyak nyawa yang akan terkorban.it's true.it's happen.i'm not joking.subhanallah.


dan kalu aku asyik terfikir kan orang yang sama dalam 2, 3 hari, hari yang seterusnya mesti aku akan dapat khabar dari orang itu.its happen as well.


kadang kadang aku malas nak fikir, biarlah ianya terjadi seperti yang sepatutnya terjadi.sebab ianya memang ditakdirkan untuk terjadi.so watpe nak fight sangat kan.doa doa doa sajalah.



sekarang perasaan aku sudah lapar.perut aku sudah minta untuk diisi.tapi sebelum tu, malang tidak berbau tahi.

1 comment:

  1. gerak hati utk org yg lahir bulan 10 mmg kuat.. lebih2 lagi girl! same mcm aku =)

    ReplyDelete