Wednesday, April 20, 2011

~aku pun pakai tudung jugak~

nowadays, banyak betul fesyen tudung ngan selendang.

pelik pelik belaka.kalu pegi jalan TAR tu, huiiii mak aii.

sampai rasa ketinggalan zaman sgt sgt.

dulu tudung, alahai, pattern ntah pape.(tak caya, baik ko selongkar gobok mak kau, mesti jumpe tudung yang pattern lama lama tu.ala, yang kotak kotak, warna plak dari jauh da nampak)


 selendang plak, yang common punye.



sekarang, hambek kau.tudung pun da banyak pattern dia, bawal, batu, apelagi, sulaman tangan la, sulaman mesin jahit la, sulaman bandung la, kalu ade sulaman pakai kaki aku nak beli.


shawls jangan cakapla, jenis chiffon la, yang ade anting angtin la, yang ade batu batu macam tasbih la, sulaman la, kain pvc pun ade.



aku prefer pakai tudung segi empat tu. sebab, aku tak berapa pandai sgt nak pakai shawls ni.


nak pakai shawls pun kene tgk tutorial kat youtube.sambil tgk sambil try.ok cool..tapi besok aku dah lupa.lupa nak belit yang mana dulu.


aku suka tgk awek youtube pakai shawls cam cantik aje.cam kene aje.tapi kan, yang aku perasanla awek awek yang upload video tu, comel comel n cantik cantik belaka.almost la.ade gak yang buat video pelik cam "cik epal" dan "maria elena". kalu terbukak video diorang mesti aku cepat cepat nak carik butang pangkah.dem.annoying giler.serius.(takyah la nak cakap lebih lebih)



tak kisahla korang pakai tudung ke, pakai shawls ke, yang penting, area dada tu kenala tutup.


n janganla nak on and off tudung kepala tu.aku kadang kadang pelik gak.datang opis pakai tudung, tapi kat luar tak pakai tudung.ape motif ea.aku wondering la.yea.memang la itu hak masing masing, cuma aku wondering jea.yea wondering.wondering SAHAJA.aku macam nak tau aje.KENAPA KENAPA KENAPA.



rasa macam dah lenguh jari jari gebu aku menaip ni.kang sambung isu ni lain kali.




jumpe di lain entry.




p/s suka tgk gaya hana tajima.she's cool!(aku tak berani nak try, nati dayah gelakkan aku, sebab aku kutuk orang yang pakai shawls macam dia)

p/s aku suka LELAKI.

No comments:

Post a Comment