Friday, June 17, 2011

sunrise bukan sunlight mahu pun sunsweet

cantik! wordless.

tempat kejadian : tenggaroh 02

masa : 7 pagi



(sanggup bangun pagi nak snap pict2 ni)




 (rumah putih tu hanyala props semata..haha..takdela..tu umah jiran mak aku ngadap depan..yesss..umah mak aku atas bukit)



ini waktu pagi, bukan senja..kalu senja aku do dalam umah.sambil tgk citer upin dan ipin


nampak lighting tu? original taw..tak edit pun.


bil da naik sket, aku pun makin menjauh.



naik dah...naik dahh...bangunnnnnnn!



rasa macam dok kat jepun lak...matahari cepat naik...haittt!.


kau tak panas ke ceng...(sumpah sampai mati aku ingat mak kau lahirkan kau macam mana..sumpah aku ingat lagi kakak kau mati macam mana...sobs)


dah..dah...masuk...buat keje umah....!




aku suka snap2 pict camni bila aku balik kampung...bestt..plus umah mak aku memang atas bukit..memang perghhh...insya allah kau ade rejeki, aku nak snap plak matahari terbenam...






No comments:

Post a Comment