Tuesday, July 5, 2011

7 days challenge

Dalam godek godek google nak cari maklumat pasal "what the hots now" aku pun terjumpe la satu benda nih.kelas pagi dah abes, petang plak takde kelas tu yang layan sambil berangan.hahaha..


Dalam banyak banyak  pencarian keilmuwan aku, benda yang selalu aku taip kat google search tu adalah " cara nak kurus ", " senaman bole menguruskan badan " "resepi kurus" dan banyak lagi yang pentng ade perkataan "kurus".hahaha


disebabkan tekak aku sakit (bantai jerit masa tengok bola aritu) aku takleh nak makan bende pedas2 dan minyak2 kan.so aku pun decide aku nak makan sup ajela.sup yang terpilih adelah sup sayur.ringkas dan murah.


Ape gune internet kalu tak google resepi kan.so dengan kelajuan yang minimum, dapatla aku cilok satu resepi ni, yang bestnye at the same time bole kurus.APE?ya bole kurus yaw.Disebabkan aku agak obses ngan perkataan kurus ni, ape kata aku take the challenge.


daripada hari pertama sampai la hari ke tujuh.


sekarang ni, aku berada di hari yang kedua.(kedengaran agak skema ayat disitu)tinggal lagi 4 hari.hahahahahhahahahahaha(ketawa jahat hantu puaka)


mengikut apa yang dikata, hari ketiga akan kehilangan sebanyak 2 kilogram.


tanpa rasa lapar dan mulut penuh mengunyah sambil mengumpat.


resepinya nati aku revealnye.ala tak pun korang taip aje resepi sup sayur diet.kuar punye.pandaila incik google tu carik.da keje dia dak..


dah...dah...gua mau beradu...raya kang bolelah gua sarung kebaya...

No comments:

Post a Comment