Saturday, July 9, 2011

review # 1

bismillah

7 days challenge berakhir esok.dan aku berdebar debar dengan hasilnya.HAHA.


sebelum aku menimbang esok.meh la aku review sikit sikit.

secara luarannya aku terasa badan sedikit ringan dan tak termengah mengah bila aku terpaksa menjadi babysiter sara.itu budak suka sangat ajak aku bermain.main kejar kejar pun jadikla.kalu tak dilayan mau dua lagu ditariknya sambil goleng goleng macam orang kene bantai dengan tali pinggang.walaupun aku mengah tapi dia tak peduli.yang penting dia lari dan aku harus kejar.mindset dia agaknya.


secara dalamannya plak hmm nati aku scan dan bgitau hasilnya.sabar.sabar itu separuh dari iman.sebahagian mungkin.


dan jangan risau nati aku snap pict kurus aku sebab aku da ada kamera baru.

No comments:

Post a Comment