Sunday, July 17, 2011

supreme sunday orang bujang

bismillah

halooo..salam nifsu sya'aban semua..nifsu tu maksudnye separuh..dan takde kaitan lak dengan ahmad nifsu kat dalam citer p. ramlee tu.

disebabkan aku orang bujang yang ditinggalkan (loser) ditinggalkan mean dats my sis and family pi banting, aku tak ikut dengan alasan nak buat keje sket padahal aku nak konker tivi.hahaha..

lets start from beginning which is my breakfast for today is:

macaroni goreng yaw!
(aku yang menggoreng)
 
 
after bersarapan marilah kiter memulakan kerja rumah seperti:

menjemur kain di pagar



before nak amek lunch dan disebabkan aku dalam 14 days challenge,marilah kita minum air limau nipis tanpa gula.ehehehe..good for nak kempiskan perut dan membuang lemak degil.


ni la rupa limau nipis tu.





my lunch for today is :





tada....megi saja.dah kate orang bujang kan. cukuplah tu. megi ngan cili ngan teluq se.


memang syok makan megi sambil tengok melodi. tengah syok tengok melodi, ade citer pasa dia ni :





abanggggggggggggggggggggg TAM. relaku pujuk bangggggggggggggggggg.



mata kat tivi, tangan mencedok mee, bila tengok mangkuk tinggal yang ini:



erkkk..alhamdulillah


oh tak kenyang lagi.apa kata makan ni plak:

ehehe,dessert.hahaha



lepas makan harus la kita baca doa abes makan.barula kita tak share ngan setan..alamak langit macam mendung, nak pi angkat kain ni.daaaaaaaaaaaaa.





p/s feeling that i'm the owner of the house!

No comments:

Post a Comment