Monday, November 28, 2011

hari kelima

banyak tol dugaan malam tadi...tak sesempat aku nak update..yang penting cabaran tetap berjalan XD..hikhikhik

Sarapan pagi..alamak lupa la aku makan apa..jap aku recall..oh..semalam akak aku masak nasi goreng yang goreng bebola ayam..mmg sedap..tapi aku kan tgh mission kan..so aku makan bebola ayam sahaja.


Makan Tengahari..seriyes cakap, aku lupa nak makan tengahari, asyik cakap jea ngan angah tanpa henti..pastu aku buat outdoor photoshoot..hikhik..mekap sendiri aja..dalam kul 5 tu, xtahan lapa sangat, tak mo makan nasi goreng, aku berdesup pi kedai depn beli LAKSA.Terbaikkkk..


Makan petang..XDAK


Malam..aku tetibe di serang cirit birit..lapo terus..pi dapur amek dalam 7 biji kurma..terus kenyang..


oh no..mesia kalah ngan bahrain, but hey, they played very well..don't blame them, the just under 23..

No comments:

Post a Comment