Saturday, November 26, 2011

hari keempat

Wah semangat kan aku, meh aku teruskan sampai hari terakhir :D. Hari keempat adalah hari yang amat sukar sebab ianya hari sabtu. Hari sabtu semua org ada. Kakak aku akan masak sedap sedap ok.Slurpp. Mampukah aku bertahan? Lets read!


Sarapan pagi..Tadi aku bangun agak lambat.hikhik.Akak kuar n budak2 tengok tv. Akak de kol nak sarapan apa dan aku mintak capati. Sad to say, sebab xdak. so aku makan la lauk semalm cecah roti.



Makan tengahari..Disebbkan aku melantak pagi tadi macam org mati laki, sampai tengahari aku kenyang. aku cuma minum air masak 1 liter. hasilnya, aku nk terkencing saja.


Makan Petang..lapa siot...capai roti, capat tuna.burppp!alhamdulillah.



Makan malam..leps pi surau tadi, kitorang lepak kedai mamak kat alam damai, budak2 ni mintak char kuey teow, tp xde, nasib baik, takut aku jea yang melantak 2 pinggan..kahkahkah. aku minum saja. Limau suam. Balik2 terus berak.haha.


cam bese, nk tido sapu losyen Mustajab.


Xoxo.ahaks.

No comments:

Post a Comment