Friday, November 25, 2011

hari ketiga

Kalu di tanya bole hidup tanpa nasi? jujur aku jawab, memang xleh. Tapi nekad la. Oh no!!

Gigihkan aku, record satu persatu.


Sarapan Pagi..di kala hari jumaat yang mulia tiba, secara otomatiknya akak aku tak masak, sebab kak long aku de kelas mengaji, pastu anta anak pi skolah, amek, buat keje umah bagai, so tak sempat. Tetapi pagi tadi, aku nampak kegigihan akak aku masak lauk pagi+tengahari+malam. Aku risik risik, rupanya turn mengaji kat umah ni. Kau tau dia masak apa? Ohh..nasi ambeng, penuh dengan lauk pauk seperti, ayam masak merah, daging kurma, Sambal goreng, ikan masin, tak lupa ulam ulaman, pecal dan choc moist kek. Dugaan beb, dugaan. Aku makan apa? Sambal goreng dan ayam masak merah saja. Tahan ni sampai tengahari.

Makan Tengahari..disebabkan aku dah melantak pagi tadi, tengahari aku makan ayam uncle bob saja.SAHAJA.


Makan Petang..aku rasa cam pening+mengantuk petang tadi, lantas aku amek 1 paket Lasindah cafe, untuk aku hilangkan ngantuk dan juga pening akibat kekurangan gula dalam badan. (aku kan x amek nasik)

SNEK..marilah kita bersahabat dengan buah buahan yaw!..


Tadi aku sapu losyen mustajab, lawas betul!

x saba nak tunggu barang dari irine..

No comments:

Post a Comment