Friday, November 25, 2011

hari kedua

sanggupkah aku untuk tidak mengambil nasi untuk hari kedua? sama sama kita lihat..kahkahkah..bajet orang baca.

Sarapan Pagi..jap ek aku recall balik apa aku makan semalam..ooohh..aku ada masalah senanya untuk recognize mee.hikhik(x pyhlah nk ketwa camtu kan)..pagi semalam  pun ada dua pilihan, sama ada aku nak makan nasi ngan lauk malam tadi atau makan mee halus baru buat tadi. Disebabkan mee halus goreng tu warna putih, which is aku punye feveret aku pun amek 2 senduk.( aku nak jalan kot..perlukan tenaga yang banyak)


Makan Tengahari..cam bese bungkus dari TNB depan opis. Aku amek Ikan + sayur batang keladi.thats it.Dalam kol 3 tu aku rasa macam angin plak ade dalam badan aku, aku minum susu panas.amekau.fart and sendawa jea aku.(susu kambing tanpa gula tambahan)


Makan Petang..Teringin sangat aku nak makan karipap masjid jamek. Nasib budak tu ada. Memang terbaik la karipap dia. 3 ketul singgit. makan sambil tunggu lrt datang. Mulut masih nak mengunyah, sesambil nak tunggu bus tu, aku beli buah jambu.


Malam..ingat nak bancuh Lasindah Cafe, tapi mata ngantuk giler. Sebelum tido cam bese, sapu losyen Mustajab. Memang terbaikkk..


jumaat punye aku citer esok yea.

P/s irine nadia dah balas email.so harap2 minggu depan dapatla HD glow tu..hikhikhik..

No comments:

Post a Comment