Thursday, November 24, 2011

review 4 # mekap removal

Banyak. Banyak sangat produk2 di pasaran. Sampai juling mata xtau nak pilih mana. Kalau kau anak orang kaya, bole la kau amek2 mana mana kau suka. Tapi kalau kau macam aku ni yang sedar diri haruslah aku amek2 mana mana aku suka jugak tapi amek yang paling murah among the other products.

Dah lama. dah lama aku idamkan mekap removal. Hari tu ada beli, tapi xtau kat mana dia pegi atau dah kena tibai dengan orang.

Aku beli kat guardian kl sentral saja. Masa lunch hour. Gigihkan aku. Gigihkan aku nak perabih duit sendiri. Sanggup x makan. Sanggup pegi kl sentral. 

Guardian kl sentral kecik saja. bontot bertemu bontot kalu lalu kat lorong itu. so aku decide, amek satu produk then bayar. Memula aku nak amek biore, tapi mana ntah. xde plak kat situ tiba tiba. Then aku nak silky girl, tapi takut x sesuai, sbb aku pakai compact powder, kulit muka aku jadi kering. So out of the list la kan.

Then promoter tu suggest kan ini.

 


Bio essence? x penah pakai la produk. Was was jugak nak beli. Tapi aku amek jugak sebab waktu tidak mengijinkan. 

First time pakai. Wah milky nye. Best. Sejuk. Best sangat best. x rase kering pun.Rege dia doploh lebih tapi ade less dapat la namblas ringgit. Deep cleansing milk dalam dia ada, Pine Pollen, kaya dengan protieins, asid amino, iron, carotene, Vit A, C dan jugak E. bagus untuk kulit.Ginseng, well known health tonic, bagus untuk skin renewal and anti-aging, pastu ade aloe vera untuk melembapkan kekulit (kulit - kulit) dan jugak ada cucumber, untuk mengembalikan kesegaran dan mengetatkan kekulit yang sudah mengendur. 


try la, you will love it.


sudah order HD dari irine nadia..nati aku review k.

No comments:

Post a Comment