Thursday, November 17, 2011

Mesia Boleh yeah!

Currently aku sedang sibok buat soklan exam question yang nak kena hantar esok sebelum pukul 5. So aku memang sibok pun. Dah kalu kau sibuk buat ape kau taip entry ini seharusnya kau taip la soklan exam di microsoft word. Ape de hel betol la kau ni. Aku taip entry ni pun sebab otak dah beku tak tau nak letak soklan ape lagi dah. Oh idea datang la kau pada aku. Takpe. Nati aku tengok la soklan dulu dulu. Mana tau bole cedok sebarang dua atau semuanya. kahkahkah.

Aku bercadang nak balik cepat arini. Balik umah sebelom pukul 7.30 petang. Sebab tu aku nak siapkan semua keje arini. Pehal plak nak siapkan arini walhal deadline kan esok. Yela mana tau, aku ter Over rehat esok, esok kat jumaat, rehat lama. Lama lama masuk rehat pukul 5.gomen punye style tu. Pastu diorang jea yang dapat bonus, gaji naik, ah dasar slave. Adakah aku terlebih? sila abaikan.

Aku ni peminat tegar bola sepak. Penyokong kuat Real Madrid. Kau MU fan sila out sekarang jugak.kahkahkah. Tapi aku cintakan negara. Malaysia di dadaku, jiwaku, dan ragaku.aicececehhh. Walaupun hanya sukan sea, ntah bila bole main piala dunia, tapi aku tetap sokong mesia.

Petang ni, match sangat penting, which is mesia lawan indon. mentality orang indon sangatla dangkal.Diorang suka provokasi. Kita harimau malaya tak gentar punyela. Stadium Bong Karno mesti penuh. Dengan penuh semangat walaupun tak tengok di sana tapi aku tetap pakai jersi mesia di rumah.

sudahlah banyak sangat aku taip ni. Aku kan sibok. dah dah. babai.

No comments:

Post a Comment