Monday, December 12, 2011

kesukaan # 2

salam =)

Tadi aku kemas kemas bilik ( cari majalah sebenarnya ) jumpalah majalah muslimah ni, iaitu majalah NUR. Bila ntah aku tetiba jea bertukar selera majalah NUR ni aku pun tak tahu. Yang pasti covergirl majalah NUR ni semua cantik cantik belaka. Macam teringin plak nak hantar borang penyertaan. Haha. (Macam la aku ni cantik. ok aku sedih.)

Selak punya selak, wah banyaknya info yang aku tak tahu. Wah ( mulut ternganga, mata terkebil ) banyaknya tudung yang cantik cantik belaka. Wah banyaknya ( scream#) over la aku ni.

Aku usha usha la butik tudung online nih...wahhhhhhhhhhhhhhhhh..shanteknya....wahhhhhhhhh...

Shantek sgt, tapi harga dia pun shantek sangat, bila sebut tang rege nih, teringat plak bapak kawan aku kate, ( bace dalam dialek nganu ok ) mu ni, hak beli kasut mahal takpa, tu letak kaki tu, hak nak beli tudung payung kapla nak mungah mungah aja..haiiih...ok, aku rasa terkena plak disitu.haha.Tu macam tujukan kat aku jea, eh apesal aku terasa nih..

Geram plak aku tengok tudung lawa lawa nih, sekarang aku memang suka pakai tudung syria macam ni:




peace yaw!!


Macam nak buat koleksi plak. Try la usha http://pearlhaya.com punya butik, adoi mak, shanteknye ke sebab yang pakai tu memnag shantek, otomatiknya terus nampak cantik. Strategi strategi. Cuba aku yang pakai, ok tak yah la nak bayang bayang kan sgt la yea. Nati aku terasa. Hmmm bole tak aku nak minta tudung dari pearl haya (siap mention nama butik tu) sebagai hantaran ke hadiah ke hantaran ke ke ke (did i mention twice?) bole tak? instead aku mintak manisan tapi dia bagi cuma coklat choki choki, baik aku minta tudung kan, aku bole pakai, dia dapat pahala, saham akhirat oiii..bole tak bole tak bole tak..??

Memang nak beli, tapi takleh nak beli skrang la, kene kumpul duit dulu...Ai tudung tudung, mimpi kaula aku malam ni.

No comments:

Post a Comment