Friday, December 9, 2011

Terima Seadanya

salam =)


Banyak agenda di hari jumaat tadi. Kebelakangan ini, tak tau la kenapa, aku rasa sangat malas. Tentang segalanya. Niat aku datang opis cuma nak attend meeting dan derma darah, lepas tu aku nak challo betty Tapi bila dah sampai opis, banyak plak benda aku buat, itu ini begitu begini. Last2 balik kol 5 jugak. Ah. Cakap tak serupa bikin.

Entah. Berbicara hal hal rumatangga aku jadi paranoid. Dengar dengar cerita mereka aku jadi takut. Kata  mereka lelaki begitu dan juga begini. oh sangat scary.


Kawan lelaki aku pernah berkata, Terima seadanya, baik buruk, masam masinnya. Bila kau terima seadanya, segala galanya jadi indah, segala galanya jadi sempurna. Tapi aku rasa benda benda begini cuma ada dalam TV tidak realiti. sweet talker. Memang la kau belum kawen kau bole tabur macam macam. Semuanya manis, semuanya sanggup. Ah. aku takut.

back to reality.

Bagi aku pasangan kita adalah pantulan cermin diri kita. Kau baik ngan dia, dia baik la dengan kau, kau sayang dia 200x dia sayang kau mungkin 150x yang lagi 50x untuk diri sendiri.kekekeh.

Cubalah jadi isteri terbaik untuk suami, sebab aku rasa hati suami keras keras kerak nasi.


=P


 

No comments:

Post a Comment