Friday, December 9, 2011

Pampering urself before u pampering some else

salam =)

Opis mate aku selalu mengadu, duit gaji i habis buat itu ini, bayar itu bayar ini, dah lama i tak beli baju baru, dah lama i tak pi massage, dah lama i tak buat rambut ( maksud dia macam cream bath ataupun cuci rambut), dah lama i tak manja manja kan badan i ni. huh. Pada aku, kau nak bayar itu ini, buat itu ini, bole. Takda masalah. Semalam ( sebelum sebelum semalam pun bole jugak sebab aku tak ingat bila ntah) aku ada baca majalah solusi. Pasal "duit suami duit isteri, duit isteri duit isteri". Pada aku takda yang salahnya pasal kenyataan tu (pasai aku pompuan kott) tapi iyalah kita ni pompuan, hati lembut macam mashmellow tu, konon konon taknak bebankan suami, konon konon nak tolong suami sampai kita lupa, nafkah zahir suami wajib bagi. Sebenarnya aku dah over intro ni. melalut lalut plak.

Ingat aku ada tulis pasal aku dok perabih duit kat elianto? so nak tunjuk sket la barang apa aku pi beli...

Aku amek secara berkumpulan yea. kan aku ni pemalas. Paham pahamlah yea.





BB cream (dgn harapan pakai bb cream muka jadi cam song ji hyo) + loose powder dapat la kotak simpan free.

Baked bluser warne pumpkin, memang best pakai.Shantek,

Eyeshadow warne kuning + hijau striking = autumn color.

Eyeliner simplysiti aku suka pakai. belilah kat watson or guardian ada sale.

Mask elianto. Baru pakai malam tadi. Super cool.

Yang nampak cam air2 tu, HD glow, bertndak seperti toner pun bole. Bole buat pori pori mengecil.

Bio essence deep cleansing milk aka mekap removal.


Aku beli benda alah ni pun sebab aku suka. Sebenarnya kalu tgk mekap mekap aku, dah macam mekap mak andam, cuma fake eyelashes jea xde. Sbb aku tak tau nak pakai macam mana.


nite peeps.!

No comments:

Post a Comment