Saturday, December 10, 2011

Kegigihan yang bernama aku

salam =)

Xyah greeting bagai takut aku lupa nak tulis apa.haha

Semalam, aku pi blood donation kat kolej. saja . yea . saja saja. heh. Tapi aku bukan nak citer saja saja aku tu, tetibe aku lost plak..haihhh.

Before nak cucuk jarum amek darah sebanyak 450 ml, kau kene isi form, jawab soklan, test darah, amek hb, and most important kene TIMBANG. thats was scary ok. huhu. Punyelah merayu bagai takmoh timbang, berbual dan berborak dengan harapan misi tu terpengaruh dengan aku last2 dia cakap " naik atas scale tu " dup dap kencang seperti kenderaan mahu perang ngan indonesia jantung aku okey.

Tengak scale pun sipi2 aja, haha. giler. back to reality . Omai ayai yai. Kebabom la. I lost my weight 4 kilos? wats? ok aku gembira. Another 4 kilos lagi.

Aku gembira sampai kene cucuk 3 kali pun takpa. (masa nak bius sakit woiii, abeh lebam lengan aku kanan kiri)

Aku gembira sampai makan ikan bakar kene 18 ringgit pun takpa ( fendi memang terbaik..!)


p/s aku bukan crash diet. aku cuma tinggal nasi, berjalan 30 minit pegi dan balik ( sebab aku terpaksa ) kadang kadang aku terpaksa berlari nak kejar bus atau kene kejar ngan orang negro. Malam aku tak makan. Lapar sangat pun aku amek oat. Tapi aku makan cam bese. Bersahabat la dengan air putih.!

No comments:

Post a Comment