Friday, January 27, 2012

Just a thought

Salam dan hi,

Aku jarang demam, jarang sakit , (alhamdulillah ) tapi kalau dah sakit mak aii kaw kaw punya. Bila aku demam, mula la aku pikir bukan bukan. Itu la ini la haish.End up baik aku tido. Tido lama lama pung boring gak. Orang makan ubat selsema boleh ngantuk, tapi aku, vice versa.

Untuk membuang sedikit waktu, aku saja berbual mesra dengan ex aku. (*-*). Banyak hal yang dibualkan. Banyak hal yang diperkatakan. Tentang dia, tentang aku dan tentang kami waktu dulu. Rasa cinta? memang dah tak ada. But he's such a good friend.Sbb apa kami tak bersama? tuhan lebih tahu walaupun aku meroyan waktu itu. he's married. Punya isteri dan anak. Sorang. bini pun sorang, anak pun sorang. 

Lama jugak berbual. Bercerita.

Isteri kau memang bertuah dapat kau. Dan aku bertuah punya kawan seperti kau.






kebah sikit demam aku.



p/s awak, rindu saya pada awak meluap luap.

No comments:

Post a Comment