Wednesday, January 25, 2012

sakit kapla yang amat

salam dan hai,

Ini cite mase aku kat JB aritu. Cite dah basi tapi ape aku pedulik. Nak cite jugak nak jugak cite. (taip entry sambil kesat hingus kat lengan baju comel kan aku.hewhewhw.)

Sehari sebelum kejadian, aicececeh, aku dan meke meke pi la melawat JB, dari pagi sampai malam sampi tengah malam jugaklah. Disebabkan aku naik lain kete, di mana driver adelah bekas gangsta, maka aku sampai awal dari meke. Tunggu punya tunggu punya tunggu, akhirnya sampai jugak  tuan tanah, tergedik gedik bukak pintu. Sebelah umah akak aku dahlah keling, depan pun keling kanan plak indon, masing masing ada gantung gantung gambar kat depan pintu. Scary okeyh.

Berdasarkan pengalaman aku yang lepas lepas,aku pasti akan kene malam nih. So before nak tido tu, aku pasang siap2. 3 QUL, ayat kursi, fatehah dan last skali doa tidur. Perghhh. Kene jugak. 4 kali aku tukar tempat ngan mak aku. Yang tak bole blah, sambil tindih aku tu bole plak dia cakap "yenna, yenna, yenna". Last option, aku amek quran, balut ngan telekung, letak kat dada. padan muka kau setan.

Pagi aku bangun, aku lalok. Sakit giler kapla. sakit kot. Dari pagi sampai tengahari. Gile sakit tak tertanggung. Dahla nak balik KL. Aku siap berak berak ngan muntah muntah sekaligus. Aku buat 2 benda tu serentak okeyh. Yang penting lega. hihihihi. Tapi tak jugak lega. aku tibai 2 panadol. Seriyes aku lalok. My sis tanya sakit kapla belah mana, aku jawab belah nih. Dia tanya lagi, ada rasa mual ka loya ka. Aku jawab ada. Past dia kata, ang kena MIGRAIN tuh.

Abes slame ni aku sakit kapla yang teramat tu maksudnya aku kene MIGRAIN la yea. Sakit kapla sampai nangis nangis cakap nak mati tu pun maksudnya aku kena MIGRAIN la yea. Mana aku tau. Aku cuma tau sakit kapla yang amat amat sakit. huh.  






Silly me.

1 comment: