Tuesday, February 28, 2012

hidden talent # my niece

Assalamualaikum sekalian..(tak jawab dosa...hikhikhik)


Hari ni aku nak citer pasal hidden talent my niece yang sulong. Bukan hidden talent pung, tapi bakat semula jadi. A precious gift from god. Tetiba terngat david teo cakap "bintang bukan dilahirkan tapi diciptakan". Suka hati kau la nak kata apa. Aku pun bukan paham sangat kau ckp apa. Ok ok. Lupakan David teo tu.

She is 20 years old. Same birthday wif me. Tapi makcik dia ni tak berbakat langsung. Langsung tak da. Buat habeh boreh bolehlah. Makcik dia ni cuma berbakat dalam pertandingan cari gula gula dalam tepung ja. "-_-. Tu pun dia saja jatuhkan tepung, then amek gula gula yang bertaburan. LOL.


Ok ok. cakap banyak pun tarak guna. meh kita tengok lukisan, paint by she.


she said, "tak macam real la macam kentut aja along buat"..i was like what?????




she wif her skool frend..can u find her??



her assignment...cilok at her FB



cover for her mom cookies



her assignment...cilok from her FB



oil painting...cilok-ing from her FB



toreh toreh dengan pisau pun jadi...kalau aku terus toreh tangan sebab tak jadi jadi




Ada satu hari tu aku paksa dia lukis muka aku sempena hadiah hari jadi aku,tapi sebenarnya hari tu bukan hari jadi aku pun. ntah hari apa ntah tak guna punya makcik amek kesempatan. LOL. Mase tu she was 16. 
I'm taking my diploma on that time. I only give my picture and deadline (gila tak menyabor). So here u go...


-
-
-
-
-
-
-
 
nebes ke nak tgk muka i jadi muka apa

-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-

-
-
-
-

-


Tada

-
-
-
-
-

-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


 -
-
-
-

-
-
-
-
-
-

This is the real picture i give to her











similar? kau hado?LOL




1 comment: