Sunday, May 20, 2012

Review product # Cosmoderm

Assalamualaikum

Lame tak buat product review kan. Hari ni nak review satu lagi product yang best dan halal lagi.

Aku jarang sangat pakai toner. Which is malas nak pakai, leceh.Toner safi yang dah lama abes pun aku tak refil lagi. Ntah macam mana kulit muka aku tetibe je kering aritu. Mengelupas bagai. Oh no. Then mase tu tgh bukak blog kakak cantik (nurul ain salam) dia ade cakap pasal cosmoderm itu ini itu ini. Bila orang cantik buat review mestilah aku macam rasa nak try, dengan harapan muka jadi cantik cam kak ain.

Then masa haritu kami ( fadh, nazu, dayah ngan ain ) nak pegi mid valley. Aku pun amek kesempatan pegi guardian cari cosmoderm.

 Dah nak masuk 2 minggu bila aku guna cosmoderm, (oh aku cuma pakai toner ngan facial wash) kulit aku tak kering lagi yeah! Cek cek rupanya ada vit E yang bagus untuk mengekalkan kelembapan kulit. Yeah lagi sekali. 


Tapi muka aku takdela jadi muka kak ain salam yang jelita tu. Ang jangan nak berangan lebih no.


kbye.


No comments:

Post a Comment