Saturday, November 9, 2013

Review Produk dan Menjual : Flawless Set / Adira whitening


Salam cek mek molek.

#sayajual.






Setelah beberapa bulan menggunakan Flawless set / Adira whitening ni. Itu wajah sebenar tanpa mekap dan edit . Masa ni aku tengah mengalami batuk yang teruk tu yang kohkohkoh.

Aku suka tengok kecantikan asli, dan sekarang aku tengah berjinak jinak kuar tanpa bedak compact, kuatkah aku ? oh nooo. getus ku.

Tapi dengan izin tuhan dan ada flawless set / Adira whitening ni , masalah sudah selesai..yeehuu.. kuarla aku cuma pakai serum ADHA dan juga day cream Flawless set / Adira whitening ni.





Abaikan mata yang rabak itu, sebb ta cukup tido pastu pegi tengok wayang cita hantu. Ada aku kisah.???
Untuk medapatkan effect yang glow macam tu , aku campurkan sedikit serum Adha dan pelembab. So here we gooooo..ale ale ale.










So far , Alhamdulllah sangat sangat .

Flawless Set / Adira Whitening ( free masker organic ) = RM70 include Postage.

To order , kindly wassap : 019 7258264

No comments:

Post a Comment