Monday, March 3, 2014

Majlis Pertunangan #hantaran



Assalamualaikum..

Hoi aku nak kawen hoi part 2.

2 month to go..Satu apa pun ta siap lagi, sebab lokman kan takde di sisi, so susah sikit nak membeli..( sila baca dengan satu nada pastu tambah kan gua dah kata gua havoc! havoc! havoc! )

Finally, lokman dah bagitahu tema kaler belah dia ( terpaksa kot sebab aku nati membebel ) yela, dia mana pikir benda benda camni, kalau tanya motor ke keta mungkin dia tahu la kan. Benda benda remeh macam ni aku memang suka..muahahaha..

Aku punya theme baby blue/mint green dan soft pink..bimbo sangat x ? no bother no bother no bother watever.







lebih kurang camnih la kaler impiannya..in shaa Allah.

Aku cuma dah beli aksesori hantaran , macam bunga, manik, gabus.

Sedikit idea untuk hantaran impian, tapi harus di igt, aku kan bakal pengantin bajet..muahahaha. Sangat beruntung aku bawa kakak aku yang cheapstake a k a kalkulator bergerak. So bajet ta la lari..heeeee.











So ta lah serabut sangat kan..heee...harap membantu bakal bakal tunang yang bajet mcm aku.

Next entry, pasal baju plak, murah cantek dan awesome.


Sumber gambar ihsan dari google, kang kene saman lak aku.

No comments:

Post a Comment