Wednesday, June 5, 2013

Tag Kahwin Part 1.


Assalamualaikum..

Mood buat kad kawen mestila aku sibok mem browser perkara perkara yang berkaitan dengannya. Tag kawen, stiker , HB , paper bag brown. Oh paper bag brown tu bole didapati di kedai jual barang kek di chow kit. Murah katenye. Orang kawen aku yang feeling lelebih kenapa. Sorila aku tak suka orang paksa paksa aku nak bercinta cintun ni. Belum kawen dah nak mengatur bagai. Haih. Control sana control sini, gila ka hapa. Yang aku meroyan tetibe dah kenapa .


Pembuka kata macam haram. Saje je ni aku buat tag kawen ni. Nak memantapkan skills. Aku bukan terror sangat pun. Cuma informal belaja jea. So kalau tak cantik, shut up ur mouth, sebab aku rasa macam cantek jea. Ni first time ni. Eheheheheh. Ada a few juga design tag kahwin terima kasih yang aku buat sendiri. hik. Not bad juga. Kalau awak suka bole la download .
















Saiz 5cmx5cm , kalau resize bole la bukak AI atau photoshop tu. Kalau nak suh aku buang watermark bole email aku ye. Jap lagi aku nak buat bentuk bulat bulat pulak, ah rasa nak terkencing sebab hujan dok dalam ekon..tak tahan..

Xoxo.

No comments:

Post a Comment