Friday, July 12, 2013

Review Produk : Flawless Set



Assalamualaikum.




motip tepek muka sendiri ??? annoying kan. Alololo ...janganlah . Ini kan blog aku, so takde pilihan melainkan tepek muka sendiri . hohohoho.


Macam dah lama pulak ta buat produk review kan..So sekarang aku nak review pasal flawless set. Apa tu flawless set ? flawless set is a produk penjagaan wajah. Sangat traditional sebab dia based on beras..hihihi..aku dah cube a few month, ada spf krim siang..omaiggoood..sangat ringan di muka..rasa macam x pakai pape pun hado. Krim malam dia a bit berminyak aku ta selalu pakai sebab aku suka pakai bedak sejuk buatan sendiri...momomo.

Gambar kat atas tu aku attend sepupu aku kawen kat kampung so kenala cecantik sikit. Nak tgk muka aku pegi keje ? jangan pengsan sudah..haha.





motip nak tepek muka bebeso ?


ini adalah kak wina, HR lama aku.Aku kan ada watsep suh bubuh la muka baju merah tu, dan dia sangat berminat nak guna flawless set. Guess what ? dia sangat suka, sebab dia ta yah nak mekap tetbal macam selalu. Just put krim spf and put some bedak on. and you ready for rock the world.




kak wina , i tepek muka u bebeso di blog sendu i ni yea..miyumiyu.


Take care and unleashed your confident bebeh.

No comments:

Post a Comment