Tuesday, September 24, 2013

2be gorgeous fiber product review

Assalamualaikum.


Hai kawan kawan sekalian, hmm sedapnye bau burger nih. Mengoncang jiwa fana ku ini. Bertahan noraini. Ingat, kau kan nak pakai baju cecantik pastu feeling2 victoria beckham ambil gambar. Wah curlass impian kau. Gitew.

Harini aku nak review satu produk yang meletops gitew. Produk nyah toksin tersedap di malaysia. Katanya.

Rasanya 2be gorgeous fiber ni dah well known di arena produk produk kesihatan dan perlangsingan di malaysia ini. Katanya , 2be gorgeous fiber ni adalah salah satu produk untuk digunakan untuk menyahtoksinkan toksin toksin degil yang ada dalam badan kita.Gitew. So kalau korang makan ubat kurus Advanced Slim atau DR Rozmey sekalipun kalau badan banyak toksin memang tak kuruih la..

Kiranya kalau korang nak kurus, u must detoks first. Buang yang takmoh yang toksin toksin tu then baru bole ambil ubat kurus. Tak membazir sangat la kan nati..Beratus duit abes, tapi ta kurus kurus jugak. Sakit hati kitew tau.

Mari kita bercakap pasal rasa 2be gorgeous ni. Rasa dia plain je kot aku rasa. Sebab Seller tu tak guard aku camna nak guna, manalah aku tahu kan. Manala tahu kene campur dengan susu ka, horlicks ka, aku bubuh plain , so rasa plain ja la. So ianya agak likat sikit..smoothie sangat la kan..To be honest, nak dapatkan rasa yang diperkatakan tu, korang kene campur dengan perasa, barulah berasa.


Aku buh dengan horlicks, so rasa dia sedap. macam nestum ja..sedap sedap..Jangan risau khasiat tetap terjaga insya allah. Dinasihatkan supaya ambil 2be gorgeous setengah jam awal, sebelum sarapan pagi..disebabkan ianya dari kelas fiber, 2be gorgeous bole dijadikan makanan gantian untuk korang yang tengah berdiet. Sebab bole buat kenyang. kenyang oi.

Bukan sahaja bole buat kenyang , tapi bole pinkish kan kulit muka kau.




Aku baru consume beberapa hari, aku consume sebab nak healing kan kulit muka sebab before this, muka aku sunburn kau, sedih aku. Alhamdullilah. See merah merah tu ?





Mak ta pakai camera 360 hokey. Memang kenyang kot aku, biasa sarapan aku makan kol 9.30 pagi 1 hour before, aku consume, kang pukul 2 baru lapa lapa manja.

Aku penah buat detoks blender sendiri. Memang ohsem. Rasa sedap sebab aku letak saderi+apple+halia. Memang detoks habis. Masalahnya, aku selalu kembong perot pastu..Pas habis satu botol aku gtau ya resultnya. Bertahan atau nan hadooo?

kang kalau ada produk yang nak suh aku review, bole sahaja. email ja aku. Free aku bagi.

No comments:

Post a Comment